10.08.2018

Pojawiam się i znikam w dalszą drogę ^^

       Witajcie! Postanowiłam, że posty na blogu będę dodawała co około 2 tygodnie, myślę że to będzie dobry układ po tak długiej przerwie, żeby od razu nie zniechęcić się do powrotu na stare śmieci :3 
      A co do reszty, ojj to były bardzo intensywne 2 tygodnie! Zanosiłam dokumenty na uczelnie, rozmawiałam z potencjalnymi współlokatorkami do mojego mieszkania, po czym musiałam wybrać 1, z którą będę mieszkać. Później planowałam wyjazd nad pobliskie jezioro, ale ostatecznie los zgotował mi oraz moim znajomym niespodziankę i wypad nie wyszedł. Ale za to zorganizowaliśmy inny, do Wrocławia, przy czym miałam niecałą godzinę na to, żeby się spakować, ogarnąć kupić bilet oraz dojechać na peron XD To był totalny spontan! i do tego nie skończył się tylko na Wrocławiu. Po 2 dniach znajomi wrócili, a ja ruszyłam w dalszą drogę do moich przyjaciółek do Warszawy, a dzień później do Skierniewic. Ostatecznie w ten właśnie sposób przejechałam pół Polski w 4 dni z hakiem xD Najlepszy spontan życia <3 
     W trakcie tej podróży musiałam coś robić, tak więc dorwałam się do książki mojej ulubionej autorki od lat, czyli Trudi Canavan "Prawo Millenium" Powiem wam, że aż dziwię się, że wcześniej się za nią nie zabrałam, ale wydaje mi się, że ten wstręt do książek spowodowała matura i musiałam trochę odpocząć, aby wrócić do swoch ulubionych książek :3
     Jeśli chodzi o posta, to w tym tygodniu mam dla was 3 sygnaturki, 3 nagłówki, paczkę 30 stocków oraz 6 nowiutkich textur , mam nadzieję, że komuś się przydadzą. Pozdrawiam cieplutko! Piszcie w komentarzach sugestie czego chcielibyście więcej na blogu, chętnie wysłuchałabym waszych opini :3!
 Sygnatury

Nagłówki

Stocki

Textury

Kończę już szybciutko, przejrzę wasze blogi i wyjeżdżam dalej w podróż o 2 w nocy! Pozdrawiam!
*ps. dajcie znać co chcecie w następnym poście! ♥

20 komentarzy:

  1. Świetny post ! Wstawiaj nowe posty kiedy tylko masz czas 😘 ja mam to samo i też mi się wydaje, że z dwa tygodnie to akurat dobry czas do porobienia czegoś świeżego i napisania postu😄 śliczne prace *.* Wszystkie mi się podobają . Ale ostatnia sygnatura i ostatni nagłówek to moje faworyty tego postu ❤ Oczywiście pobiore stocki i Textury . Jak będę tylko na lapku to wrócę tutaj po nie .
    Pozdrawiam i czekam na więcej 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️❤️❤️ Ja też właśnie mam tak, że siedzę głównie na telefonie, laptop rzadziej i zawsze musze wracać jak coś dojrzę 😂

      Usuń
  2. A no i jeszcze jedno . Zakochałam się w twoim szablonie głównym . Magiczny 😍❤ Jak nie mam w obserwowanych to na pewno dodaje ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jest on na blogu juz jakieś 2 lata, chyba nie będę go zmieniała, bo to taki znak rozpoznawczy SC 😂❤️

      Usuń
  3. Say something

    Muszę zacząć od tego, że pobieram cudowne textury i stocki. Ich nigdy nie za wiele.

    Czasem miło i najlepiej wychodzą takie sprawy robione na spontanie :D Powiem Ci, że pół Polski w 4 dni - szacun xd

    Co do prac to jak zwykle się nie zawiodłam. Sugnatudki piękne- pierwsza jest moim faworytem. Nagłówki cudowne, tutaj nie potrafię wybrać faworyta!
    Pozdrawiam ciepło, a jeśli będziesz miała czas i chęci to zapraszam do mnie, mile widziane porady ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę miała chwilę, to do ciebie zajrzę! Oj a żebyś wiedziała, męczące to było, ale było warto, ponieważ odwiedziłam bliskie mi osoby :3 Pozdrawiam dziękuję!

      Usuń
  4. Say something
    Zacznę od tego, że pobieram dodatki ^^
    Twoje prace są takie cudowne! <3 Aż nie wiem co napisać. Uwielbiam tą jakość twoich dzieł. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, bo grafikosfera potrzebowała tego piękna <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale powiem ci że twoje też są prześliczne 😍😍😍 Uwielbiam je ❤️

      Usuń
  5. Say something
    Jane ty to umiesz poszaleć. Te spontaniczne wyjazdy brzmią na prawdę super. Będziesz miała fajne wspomnienia po tych wakacjach. To dobrze, bo matura tak niszczy mózg, że warto iść i przekonać się, że gdzieś tam poza szkołą też jest życie. :3

    Nagłówki w tej notce mnie powaliły. <3 Sygnaturki też są niczego sobie. :D
    Pobieram stocki i teksturki i czekam na twój kolejny post.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo powiem ci szczerze, że do matury życia nie miałam kompletnie, potem przez pewien czas musiałam siedzieć w domu, ale teraz od początku sierpnia jestem wolna i korzystam! 😁😁😁 Dziękuję ❤️😍 też pozdrawiam

      Usuń
  6. Say something
    śliczne prace ♥ Moimi faworytami z tej notki jest drugi nagłówek i pierwsza sygnaturka.Pobieram dodatki:)
    Czekam na więcej Twoich prac:D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spontany zawsze są najlepsze. Najlepiej się je wspomina. Tak samo też jest ze zdjęciami - najlepsze kadry wychodzą na nie planowanej sesji xD
    Bardzo podoba mi się 2 sygnatura, jest taka pozytywna i co najważniejsze - wakacyjna! Świetna!
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy. Widać na nim tak jakby głębie, postacie wychodzą wyraźnie na pierwszy plan. Rzadko coś takiego widzę, przez to nagłówek staje się dynamiczny. Świetna praca. Nie mogę się napatrzeć ♥
    Nie korzystam ze stocków ale z podglądu widzę, że wybrałaś naprawdę ładne zdjęcia :D
    Tekstury w odważnych kolorach również bardzo mi się podobają :D Być może w najbliższym czasie pobiorę, o czym poinformuje oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest prawda xD Ale poza tym kosztują wiele stresu 😂 Bardzo dziękuję i mi też właśnie podoba się najbardziej 1 nagłówek :3 muszę powrócić do dawnej wprawy, bo teraz o wiele dłużej mi zajmuje zrobienie takiego „z głębią”. Co do zdjęć fakt ... siedziałam na Pintereście z godzine i szukałam 😂 mam jeszcze 100 innych, ale to taki zapas xD Co do texturek hmmm odważne kolory zawsze mnie charakteryzowały 😉 Wystarczy zobaczyć moje stare paczki 😂😅

      Usuń
  8. Say something

    Osobiście uważam, że spontaniczne wyjazdy zawsze wychodzą najlepiej. Zawsze na takich jest najlepsza zabawa!
    Bardzo podobają mi się sygnaturki. Szczególnie ta trzecia. Minimalistyczna. Lubię minimalizm. Może dlatego mój pokój wygląda jak pokój w psychiatryku xD Jednak najbardziej spodobały mi się nagłówki. Są prześliczne ♥ Trzeci chyba wygrał. To pewnie dlatego, że jest delikatny i znów lekko minimalistyczny ;)

    Kradnę sobie dodatki :D

    Pozdrawiam!! xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię 2 style. Albo totalny minimalizm, albo misz masz i rozgardiasz xD Mój pokój jest czymś pomiędzy akurat, ale zobaczymy jak będzie na studiach 😈😂 W pracach też różnie z tym bywa, jak widać nawet po szablonie głównym ... Jest tu od jakiś 2 lat i chyba go nie będę zmieniać 😂 Dziękuję i pozdrawiam cieplutko! ❤️

      Usuń
  9. Say something

    OMG! Piękne prace jak zawsze, zakochuje się w nich cały czas!!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Say something
    Prace są przepiękne, jak zwykle zresztą. Faworyta jakoś wybrać nie umiem.
    Informuję, że pobieram paczkę tekstur.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Luzik :3 mam nadzieję, że się przydadzą 😁 Tez pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję, za każdy dodany komentarz :)