27.07.2018

Czy da się powrócić po tak długiej rozłące?

A teraz coś do posta link ♥
Ten post miał zostać opublikowany 2 lata temu, ale natłok wydarzeń i pracy nie pozwolił mi go dodać.
Dzisiaj będzie trochę gadania. Żeby nie było ... ostrzegałam! 
08.07.2016
      Hej ! Wiem, że długo mnie nie było, ale na prawdę musiałam skupić się na szkole. Ostatnie tygodnie, a nawet miesiące były dla mnie bardzo stresujące. Zwłaszcza, że postanowiłam zmienić klasę. Poprzednio byłam w klasie humanistycznej, ale po roku stwierdziłam, że to nie dla mnie. Teraz idę na mat-fiz ... oj jestem ciekawa co z tego wyjdzie XD Nie jestem ani w pełni humanistką, ani ścisłowcem ... po prostu czymś pomiędzy, uwielbiam informatykę, matematykę, ale też lubię polski i trochę wos. Powiem wam, że to była bardzo trudna decyzja i myślałam nad tym cały rok, praktycznie od 1 września, ale bałam się to zrobić. Jeśli chodzi o studia, to myślę nad prawem i grafiką komputerową, kręci mnie też architektura, ale pewnie i tak bym się tam nie dostała, bo średnio lubię fizykę 😂 Rozszerzam matmę, polski, geografię i angielski, więc z kierunkami raczej nie będzie problemu, bo mam całą listę do wyboru i 2 lata czasu na decyzję. ....bla bla bla  ( był dłuższy ) XDDDDDDD

2 years later ...

27.07.2018
       Nawet nie wiecie ile rzeczy się do tej pory zmieniło! Ja również. Przez ostatnie 2 lata mojej nieobecności cały mój świat praktycznie stanął na głowie. Rzeczywiście zmieniłam wtedy tą klasę. Co prawda popełniałam później błędy, wpadałam w różne problemy, sytuacje, cudze "dramy", które musiałam przejść lub przeczekać, ale ostatecznie mogę wam powiedzieć, że cieszę się z tego, gdzie teraz jestem i kim się stałam. Wyciągnęłam wnioski, nauczyłam się sporo. Jestem szczęśliwa ♥. Przyjaźnię się dalej z osobami, na których najbardziej mi zależało, pokochałam kogoś ;), chociaż ta osoba ciężkie początki ze mną miała i do tej pory go za to podziwiam, a za miesiąc mija nam już rok ♥
       Co do innych rzeczy, możliwe, że będziecie tego ciekawi po przeczytaniu pierwszej części posta. Zdałam maturę! Wszystkie 4 rozszerzenia oraz podstawy. Jestem z siebie dumna z tego, że wytrwałam do końca oraz, że mi się udało. Przyznam jedynie, że zawiodła mnie tegoroczna rozszerzona matematyka, która zaskoczyła chyba wszystkich tegorocznych maturzystów XD
       Ale nigdy nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ;) Idę na prawo. Na Uniwersytet Wrocławski i będę tam, tylko nie na studiach stacjonarnych, a na wieczorowych, więc jeżeli któraś z Was Graficzek mieszka niedaleko, to chętnie bym pogadała o starych dobrych czasach, gdy już będę tam na stałe mieszkać :3 
Mam nadzieję, że od tej chwili będzie już tylko lepiej!
Jeśli chodzi o bloga, nie wiem jak będzie z jego dalszym prowadzeniem. Zobaczę, ale jestem dobrej myśli 😉. Brakowało mi tego bardzo w czasie ostatnich 2 lat, a aktualnie mam szmat wolnego czasu, którego nie muszę marnować na oglądaniu seriali i filmów youtuberek, jak to robiłam do tej pory XD
Łapcie tutaj prace zrobione jeszcze lata temu oraz te, które zrobiłam niedawno. Pozdrawiam wszelki duszyczki w blogosferze, które jeszcze pamiętają mnie oraz nasze wspólne Złote Wieki Blogosfery, za czasów pięknych prac Yassmine z Terriblecrash, Anusi z Impressole, Carllton z Breatherain oraz wielu innych graficzek, które znałam, wielbiłam i szanowałam oraz pamiętam do tej pory. Szczególne pozdrowienia wysyłam do Prettysmilex, która wytrwała przy swoim blogu przez cały ten czas. Dla mnie to byłoby niewykonalne. Podziwiam ♥ A teraz zapraszam do dalszej części postu :3

Sygnatury

Bannery


Nagłówki

Chciałabym również podziękować wszystkim odwiedzającym, dlatego, że pomimo mojego braku cały czas wchodziliście na bloga i korzystaliście z jego zasobów. Jestem niezmiernie szczęśliwa, że nie umarł on śmiercią ostateczną i że około miesiąc temu wbiło równo 120 000 wyświetleń! Dla małomiasteczkowej dziewczyny z obrzeży kraju to naprawdę duże osiągnięcie i dziękuję, że dalej ze mną jesteście ♥

34 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się, że postanowiłaś wrócić. Grafikosfera bardzo tego potrzebowała :)
    Uwielbiam twoje prace i bardzo za nimi tęskniłam.
    Sygnaturki są śliczne! Moim faworytem jest ta druga. Ma śliczne kolorki i jest taka delikatna <3
    Z bannerków nie jestem w stanie wybrać. Wszystkie są takie piękne!
    Jeśli chodzi o nagłówki to drugi skradł moje serce. Jak ty to robisz, że prace z gifami mają taką zabójczą jakość? Moje zawsze są wielką chodzącą pixelozą >.<
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, pomimo tego, że długo nad tym myślałam xD To niełatwa decyzja, zwłaszcza po tak długiej przerwie, ale widzę teraz, że było warto, bo jednak jeszcze o mnie pamiętacie ❤️ To kochane 😍

      Usuń
    2. A co do jakości gifów jeszcze, to używam po prostu monochromatycznych kolorów lub koloryzacji, które nie sprawiają, że praca zawiera zbyt wiele odcieni. W gifach im mniej tym lepiej :3

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja postanowiłam wrócić! Ale pamiętajmy nie wszystko na siłę, baby steps, powolutku ;D Czytając ile się u Ciebie zmieniło moja reakcja to WOW hahah I chyba u mnie też się całkiem dużo zmieniło hah
    Co do prac:
    - z sygnatur zdecydowanie druga przypadła mi do gustu, śliczna jest taka delikatna
    - mmm z bannerów kocham pierwszy, no piękny!
    - z nagłówków uwielbiam drugi, zdecydowanie! ;D
    Pozdrawiam milutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam! Mam nadzieję, że wszystko będzie po mojej myśli i posiedzę tutaj jeszcze jakiś czas ;)
      Prawdą jest to, że u kazdego sie mega duzo pozmieniało. 2 lata w naszym wieku to naprawde wiele 😂

      Usuń
  3. Jejciu, ja wciąż mimo wszystko tutaj wchodziłam z nadzieją, że może jednak coś się jeszcze zadzieje i proszę! Doczekałam się twojego powrotu <3 Brakowało twoich prac i jestem szczęśliwa, że znowu mogę je pooglądać :D Nie wyszłaś z normy - wszystkie prace są obłędne. Ja ostatnio po dosyć długiej przerwie (ale trwającej kilka miesięcy, nie lat!) zaczęłam coś tworzyć w programie i gdy już miałam zabrać się do pracy, odkryłam, że zapomniałam bardzo wiele rzeczy, stąd efekt końcowy był dosyć marny. Dlatego podziwiam cię, że po takim czasie tobie się udało zachować tę wprawę. :)
    Moje ulubione prace to druga sygnatura (ładna kolorystyka!), pierwszy i ostatni banner, a z nagłówków urzekł mnie drugi oraz ostatni <3

    Miło się czyta twój wstęp, jest taki pozytywny. Fajnie się czyta i słucha wypowiedzi osób, które złapały szczęście za nogi i są dumni z tego, co życie przyniosło. :D Życzę powodzenia, zarówno w życiu prywatnym, jak i w tworzeniu grafiki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnica tkwi w tym, że robiłam plakaty, ulotki itp. pełno rôżnych prac graficznych dla mojej szkoły, znajomych i nawet firm w moim mieście :3 Czyli pomimo tego, że zostawiłam bloga, to dalej działałam w photoshopie 😝 Cieszę się bardzo, że odwiedzałaś mojego bloga, gdy mnie nie było ❤️ Aż cieplutko na serduszku mi się zrobiło 😍
      Tobie też życzę jak najwięcej szczęścia 💖💖😊

      Usuń
  4. Ojeeeej. Nawet nie wiesz jakiego miałam banana na buzi jak zobaczyłam post od Ciebie! Miło powspominać stare czasy grafikosfery. Tyle wspaniałych grafików i prac. Ostatnio był okropny zastój, ale chyba wszystko idzie ku lepszemu.
    Wszystkie prace są piękne - z sygnatur moim faworytem jest ta druga pod tekstem, z nagłówków pierwszy ze względu na kolory, a drugi ze względu na klimat.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne posty w Twoim wykonaniu.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam banana na buzi gdy pisałam do was na chacie i gdy dodawałam ten post 😂 Taki tam powrót do starych czasów. Szkoda, że tak wiele osób poodchodziło na stałe 😞 Mam nadzieję, że jeszcze wrócą :(

      Usuń
  5. Niemożliwe! Niestety trafiłam na Twojego bloga właśnie niedawno po tym jak go zamknęłaś. Muszę przyznać, że cały czas wracałam zaglądając i licząc może na coś nowego :) I stało się! Gratuluję zdanej matury i pokonania tych wszystkich trudności. Życzę oczywiście dalszych sukcesów.
    Co do prac to jak zwykle wyszły przepięknie. Ta pierwsza sygnaturka ♥
    Jak weszłam tutaj (muszę o tym wspomnieć) to aż zerkałam z niedowierzaniem i sprawdzałam po kilka razy czy weszłam oby na dobry blog xd
    No i nagłówki...Takie przecudne. Nie umiem wybrać faworyta.
    Chyba się rozpisałam, jeśli wytrwałaś do końca to podziwiam i gorąco pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD też na twoim miejscu sprawdzałabym kilka razy czy to na pewno ten, bo tak długo mnie nie bylo 😂😂😂 Całe wieki! Mam nadzieję, że pozostałe dziewczyny też w końcu powracają i opowiedzą swoje historie.
      I oj tak, wytrwałam do końca 😘 Bardzo mi miło i dziękuję!

      Usuń
  6. Witaj! Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Zaglądałam tu wiele razy, by sprawdzić, czy prowadzisz bloga. Kiedyś pobrałam Twoje niektóre tekstury i muszę przyznać, że są przecudowne. Dobrze mi służą. Wszystkie sygnaturki z nowej notki to magia, bardzo mi się podobają. Co do nagłówków - moim faworytem jest zdecydowanie czwarty i piąty. Piąty ma cudowną koloryzację, zaś w czwartym lubię połączenie czarno-białego z dodatkiem koloru zielonego. Bannery ładne, przypadł mi do gustu czwarty.
    Mam nadzieję, iż zagościsz w blogowym świecie choć trochę dłużej i że może będziesz jeszcze przyjmowała zamówienia na grafikę, która powala mnie na kolana. :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo no to tym zaglądaniem pomogłaś choć troszkę dobić tych 120 000 wyświetleń :333 Dziękuję, że nie zapomniałaś o SC ❤️ Tak ci powiem „w sekrecie” że te ostatnie nagłówki są najnowsze :p A co do textur to planuję zrobić jeszcze kilka paczek 😊 Mam nadzieję, że sporo osób się ucieszy :3 Też pozdrawiam! ❤️

      Usuń
    2. O, to fajnie, że planujesz zrobić tekstury. Widywałam naprawdę sporo na róznych blogach graficznych i z ręką na sercu Twoje są najlepsze! Nie umiem określić, co je wyróżnia, bo niby tekstury są podobne jedne do drugich, ale Twoje mają w sobie to "coś". Bardzo chętnie bym zobaczyła nowe dzieła. <3

      Usuń
    3. Dziękuję ❤️ Bardzo mi miło :33

      Usuń
  7. A, korzystając z faktu, iż można się z Tobą dość szybko kontaktować, miałabym pytanie a zarazem prośbę.
    Czy mogę w tej Twojej teksturce zmieniać kolory? http://funkyimg.com/i/2JRAX.png
    Zrobiłam dwa przykłady:
    http://funkyimg.com/i/2JRAZ.png
    http://funkyimg.com/i/2JRB6.png
    Oczywiście na swoim blogu napisałabym, że teksturki są Twoje, moje to tylko wykonanie reklamy (bo to będzie reklama mojego konkursu, za jakiś czas jeszcze dołożę napisy). Będę wdzięczna za wyrażenie zgody.
    Pozdrawiam jeszcze raz! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co zrobiłaś nie jest jedynie zmianą koloru, a stworzeniem swojej grafiki przy użyciu mojej tekstury i postaci z internetu. Po to one są, by min. w taki sposób je wykorzystywać ;) . Ale pamiętaj! Dotyczy to tekstur, innych grafik w ten sposób nie można wykorzystywać. Pozdrawiam i powodzenis z konkursem! Dopisz tylko credit, że są ode mnie 😉 Buziaki 😘😘

      Usuń
    2. Dobrze, będę naturalnie pamiętać o credicie :) Dziękuję bardzo!
      Miłego tygodnia życzę!

      Usuń
  8. Hej:) Cieszę się,że wróciłaś ♥ Przyznaję,że od czasu do czasu tu zaglądałam xd Prace świetne jak zawsze ♥ Moim faworytem jest sygnaturka otwierająca post i trzeci nagłówek :) Do Wrocławia nie mam daleko,ode mnie 2 godziny autobusem :) Pozdrawiam czekam na kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :3 Bardzo mi miło, że go odwiedzałaś pod moją nieobecność ❤️ Przyznam szczerze, że też mam 2h z domu do Wrocka 😂

      Usuń
  9. Omygodness, przepiękne sygnatury, ta druga to jest takie mistrzostwo, że nie mogę się napatrzeć *o*
    Bannery też mi się podobają, ale ten ostatni, to kolejny sztoooos!
    Nagłówki tak samo cudowne, ale znowu mam swoich faworytów, a mianowicie pierwszy i czwarty. Coś pięknego ♥ Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję mocniutko! ❤️❤️❤️ Hahahah ten ostatni banner jest najnowszy 😂😁

      Usuń
  10. Say something

    Szczerze to odkryłam Twojego bloga kiedy zaczynałam swoją przygodę z grafiką, jednak było to wtedy, kiedy postanowiłaś zawiesić swoją działalność. Teraz bardzo się cieszę że postanowiłaś wrócić i publikować dla Nas nowiutkie cudeńka. Bardzo podobają mi się Twoje prace i czekam z niecierpliwością na kolejne notki.

    Jako,że mój komputer był w naprawie i cała moja kolekcja dodatków poszła w piach, to pobieram wszystkie teksturki jak i stocki. ♥

    Pozdrawiam cieplutki, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik :D Bardzo mi miło, pobieraj i korzystaj śmiało! :3

      Usuń
  11. Jak miło, ze kolejna osóbka wraca@ Prace są prześliczne <3
    Czekam na kolejny pości ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️ Mam nadzieję, że wróci nas jak najwięcej w niedalekiej przyszłości :3 Dziękuję! ^^

      Usuń
  12. Przepiękne prace! Super że postanawiasz wracać na bloga. Ja też się w końcu przrmoglam. Czekam na więcej grafiki . Będę wpadać częściej 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do ciebie również :3 Jak już wracamy to na całego :p małymi kroczkami, ale starajmy się nadrobić ten czas <3 Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Say something
    Pobrałam pierwszą sygnaturę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo hej. Chyba jesteśmy w jakimś stopniu bliźniaczkami.
    >Też dwa lata temu rzuciłam grafikę na rzecz szkoły i teraz wracam na blogsferę.
    >Też zmieniłam klasę z humanistycznej - tyle, ze ja na bio-med. >Też zaczęłam się wdawać w dramy - tyle, ze ja z nauczycielami, bo mnie traktowali gorzej , bo " Human- Tuman".
    > Też lubiłam/ lubię i przedmioty humanistyczne i ścisłe.

    Poszłam na studia i wszystko się ogarnęło. :)
    Też pamiętam złote wieki blogsfery. Piękne czasy. Ale skoro tyle graficzek wraca to moze jest dla nas nadzieja. Może po prostu wiele z nas potrzebuje przerwy na dorośnięcie, by móc coś nowego pokazać poprzez swoje prace. :)

    Kocham twoje sygnaturki. Są boskie.
    A nagłówek 3 i ostatni zapierają dech w piersi. Takie piękne <33

    Czekam na kolejne posty od ciebie i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miałam te same problemy, szczególnie z dwoma matematyczkami, które nie ogarniały tego, że pomimo tego, że ktoś jest z klasy humanistycznej, to i tak może sobie radzić oraz bardzo lubić matematykę XDDD Ale nauczyciele, to nauczyciele to zupełnie inny typ człowieka.
      Muszę zajrzeć na twojego bloga, skoro mamy tyle podobieństw :3 pozdrawiam! i dziękuję <3

      Usuń
  15. Przez ten czas gdy cię nie było wchodziłam tu podziwiać twoje prace, bo naprawdę skradły mi serce. Nie masz pojęcia jak bardzo się cieszę, że wróciłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejuuu ❤️ Miło mi 😍❤️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każdy dodany komentarz :)