31.08.2018

I wanna leave my old life behind

       Jestem zła! Nie wiem czemu, ale pod moją nieobecność moje konto na Shadowplay zostało usunięte i musiałam założyć nowe :c Przykro ... ehh. Ogólnie powiem wam tak .. ciężki tydzień miałam, może nawet 2. Najpierw to, że remont mojego nowego mieszkania stał w miejscu, później fakt, że musiałam wszystkie moje książki posprzedawać lub powynosić i do tego po pozbywać się niepotrzebnych rzeczy z mojego starego pokoju. Ale zawsze między chmurami pokazuje się gdzieś słońce, więc cieszę się też z tego co się udało zrobić do tej pory pomimo niedyspozycji poprzedniego robotnika na budowie xddd Niestety wraz z rodzicami musiałam szukać nowego, dlatego moja przeprowadzka się opóźni ;c Hmm co by tu jeszcze wam opowiedzieć ... Piszę aktualnie na telefonie, bo jadę właśnie na 1 spotkanie pewnego Sejmiku Wojewódzkiego, bo zostałam radną i dziś odbędzie się 1 spotkanie organizacyjne :3 A wieczorem wracam i jutro wybieram się wraz z przyjaciółką i kumplem w Poznaniu na koncert Toma Odella, więc mam nadzieję, że ten weekend osłodzi mi wcześniejsze rzeczy, które nie szły zgodnie z planem.
      Tak jak sugeruje tytuł posta, chcę już iść na te studia i zostawić w moim miasteczku wszystko, co było. Nowy start, świeży start z czystą kartą to to, czego potrzebuję :3 Oraz oczywiście moich najbliższych, za którymi będę bardzo tęsknić.
      Jeśli chodzi o posta, to dziś to, co zdążyłam zrobić w wolnym czasie. Czyli 3 sygnaturki, nagłówek oraz textury! Staram się wracać do dawnej formy, ale jescze trochę mi to chyba zajmie XD Pozdrawiam!
Sygnatury

Nagłówki
Textury
Postarałam się przy nich. Pobierajcie śmiało!
Sorry za kolory, ale brak humoru jak widać xD *ps jaram się 1 sygnaturką, bo to mój ulubiony zespół ever awwwwwwwwwwwwwwww ❤

21 komentarzy:

  1. Kocham sygnaturki z tego posta ♥
    Co do mieszkań, to zazdro, że będziesz miała swój kąt. Ja mieszkałam w akademiku ale to były najlepsze lata mojego życia, za którymi będę wracać i tęsknić coraz mocniej z upływem lat.
    Oba nagłówki są świetne. Pierwszy przedstawia historię życia w mieście, tak to odczytałam, fajnie, że w ogóle mogłam tak właśnie sobie wytłumaczyć ten nagłówek hehe XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :3 mam farta po prostu jesli chodzi o posiadanie mieszkania, ale co do reszty to ten tydzien byl straszny xD

      Usuń
  2. Say something
    WOW!
    Wszystkie prace świetne! Nie idzie oko oderwać *.*
    Sygnaturki piękne, każda inna i każda śliczna <3
    Nagłówki bardzo mi się podobają, ale moim faworytem jest pierwszy! <33 Texturki oczywiscie pobieram <3
    I powodzenia życzę ze studiami oraz z prędkim zakończeniem remontu :*
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Say something
    Wszystko jest piękne, aż miło popatrzeć. Pierwsza i trzecia sygnatura oraz pierwszy blend to moi faworyci.
    Pobieram teksturki, bo wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ze ci się podobają :333 dziękuję bardzo! Ja również 😁

      Usuń
  4. O jejku. No tak to była z remontami/ przeprowadzkami, że wszystko z byle powodu może się przedłużać w nieskończoność. Współczuję ci kłopotu bo musi to być bardzo frustrujące.
    No a to czy studia to będzie nowy start to zależy od ciebie. Bo ja właściwie na każdy weekend jestem w domu. Ze starymi znajomymi spotykam się na uczelni ( bo z niektórymi osobami wybraliśmy się do jednego miasta) z innymi przyjaciółmi widujemy się jak zjeżdżamy do rodzinnego miasta. Więc wszystko da się ułożyć.
    Może to być nowe życie jeśli zechcesz, ale jak ci się zatęskni to mamy 51% zniżki na pociągi. :D

    Prace jak zawsze cunde <3 Sygnatury wymiatają, ale mój faworyt to 1 nagłówek. Te kolorki są po prostu magiczne <3
    Pobieram teksturki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah ej no nie zapomnę o swoich bliskich na pewno :3 Ale chcialabym poczuć już taką czystość, niepewność i anonimowość, by móc zacząć radzić sobie sama. Każdy będzie miał kiedyś taki etap w życiu ;) prędzej czy później. Pozdrawiam i dziękuję!

      Usuń
  5. Say something

    Ja w majówkę postanowiłam zrobić generalny remont mojego pokoju. Myślałam, że uporam się z nim w góra 2 dni. Okazało się, że ledwo co zdążyłam w tygodniu. Remonty są zdradliwe ;\ Ale mimo wszystko bardzo je lubię. Mój pokój co dwa tygodnie wygląda inaczej-lubię zmiany.
    Też bardzo chciałabym uczyć się już na studiach, by zmienić miejsce zamieszkania na Poznań. Bardzo lubię moją wieś, ale jednak Poznań zawsze był moim wymarzonym miastem (trochę jak w "Słoikach" xD).
    Prace są naprawdę bardzo śliczniutkie. Moim faworytem jest drugi nagłówek *,* Cudeńko.
    Pobieram teksturki

    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja mam podobnie. Pochodzę z niewielkiego miasta, a sama mieszkam na wsi, która z nim graniczy i po prostu potrzebuję zmiany otoczenia xD tym bardziej, że nienawidzę siedzenia w domu :3 A duże miasto to wyzwanie, więc zmotywuje mnie do wielu dobrych rzeczy ^^ Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Wrócić do starej formy?! Co Ty! Twoja forma jest teraz CUDNA, zakochana jestem w tych sygnaturkach ❤ ta kompozycja i te textury ^^ W wolnej chwili na pewno pobieram :)

    Co do przeprowadzki i studii to trzymam mocno kciuki 👍✊
    Pozdrawiam o czekam na kolejny post xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo przyznam, że moja forma była kiedyś lepsza xD Produktywność też. Rozleniwiłam się trochę 😂 Dzięki!!! Pozdrawiam :33

      Usuń
  7. Kocham każdą pracę, jaką tworzysz, naprawdę, aż nie umiem oderwać wzroku. Pierwsza sygnaturka przecudowna, tak samo pierwszy nagłówek, no perfekcja!
    Pobieram teksturki!!
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! Również cieplutko pozdrawiam <333

      Usuń
  8. To jedna z ich piosenek, które akurat lubię :D Fajnie ci ta sygna wyszła. Nie wiem, jak dajesz radę robić prace z gifami - ja raz albo może 2 razy próbowałam coś zdziałać, taki bajer graficzny miał wyjść, ale... wyszedł kicz. Zaczęła nagle psuć się jakość gifa, zaczęły odznaczać się niefajnie pikselki itede. Trauma na resztę życia, no. :D
    Druga sygnatura jakoś mnie zauroczyła. Może dlatego, że ten model poniekąd mi kogoś przypomina, a może dlatego, że podoba mi się klimacik i dobór cytatów.
    Kurczę, widzę też na drugim nagłówku cytacik z piosenki, jedna z tych, które przyprawiają mnie o dreszczyki, mhrr. Kolory i "wygładzenie" nagłówka dodają mu delikatności i miło się patrzy na tę pracę. Ale mimo wszystko to pierwszy nagłówek jest moim faworytem tej notki. Podoba mi się kompozycja, pomysł i w ogóle <3

    Teksturki oczywiście pobieram, a co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałabym o haśle: say something

      Usuń
    2. Musisz w gifach ograniczyć ilość kolorów, wtedy jakość jest lepsza :3 Model mi też kogoś przypomina XDDDD A dokładnie Daniela Radcliffa XD
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Say something
    Hej!Prace jak zawsze wyszły Ci świetnie;)Drugi nagłówek jest przecudny <3 Z sygnaturek druga to mój faworyt.Oczywiście pobieram teksturki,na pewno się przydadzą <3 Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykonałeś wspaniałą pracę. Chcę również zaadresować Jeśli jesteś nowy, radzę skonsultować się z profesjonalistami, którzy zrobią ci stronę lub pozwolą ci wybrać szablon dla twojej witryny w kategorii tutaj polskie motywy wordpress

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każdy dodany komentarz :)