25.06.2015

The lights are so bright

Witam ! Wróciłam właśnie z rozdania nagród i wyróżnień na zakończenie. Oficjalnie skończyłam gimnazjum ! Teraz czekają mnie 3 lata liceum i matura, a później studia prawnicze, już mam wszystko zaplanowane :) Jeszcze tylko jutro otrzymam świadectwo i lecę je zanieść do LO. Nie wiem tylko, czy dostanę się na mój wybrany profil, no ale zobaczymy. Niestety na humana jest 50 chętnych ( 1 preferencji ), a ogólnie 196 ..., no a jest tylko 30 miejsc, więc trzymajcie za mnie kciuki :) Szczęście będzie mi bardzo potrzebne ! 
A co do dzisiejszego posta, zrobiłam dla was mnóstwo dodatków ( koloryzacje, textury oraz tutorial ), 2 nagłówki oraz 2 szablony. Pamiętajcie, żeby poinformować mnie, gdy coś pobieracie.
A teraz jeszcze coś ode mnie, z 2 miesiące temu wspominałam o akcji prowadzonej w mojej szkole, chętni i ciekawi, o co chodziło mogą wejść w ten link ;) Jestem jedną z 5 głównych organizatorek, więc za prośbą reszty moich przyjaciółek, zapraszam was do obejrzenia. 

Ej piszcie, jakby były jakieś problemy z pobieraniem, wróciłam z dodawaniem prac na hostuje, mam nadzieję, że nie będzie was ten portal wyrzucał, tak jak jakiś czas temu ;/







MATERIAŁY DO POBRANIA

Zamówienia przyjmuję dopiero od 11 lipca, ponieważ w ten wtorek wyjeżdżam na wakacje i nie będzie mnie 12 dni :)

21 komentarzy:

  1. Jak na humana to wyjątkowo dużo chętnych! Filmik naprawdę ciekawy no i gratuluję ukończenia gumnazjum!
    Pobieram tekstury i koloryzacje :)
    Say something

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie dużo xD Ciekawe co z tego będzie ...
      Dziękuję za info ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się drugi szablon :3 jest niesamowicie ciekawy~! natomiast pierwszy urzekł mnie kolorystyką ^^ oba są cudowne!
    pobieram tekstury
    say something

    OdpowiedzUsuń
  3. Say Something
    Hej Jane!
    Notka jest wspaniała! Szablony, tekstury oraz koloryzacje i nagłówki są genialne! Każda praca ma w sobie "to coś". Jestem pod wielkim wrażeniem!
    Gratuluję również ukończenia gimnazjum! Powodzenia w liceum :) Na pewno się przyda xD
    Pobieram niesamowicie prezentujące się teksturki!
    Pozdrawiam!
    Natx z :
    lost-souls-graphics.blogspot.com
    oraz
    my-ghost-town.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooh zaraz popadnę w samozachwyt XDDDD Nie no dziękuję Nat x :3 Jesteś kochana <3

      Usuń
  4. Say Something
    Siemka! :D Świetny jest ten pierwszy szablon, zakochałam się! :D
    Pobieram też teksturki, są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia gimnazjum :)
    Być może zrobią dwie klasy humanistyczne, jeśli jest tylu chętnych.
    Mamy coś wspólnego - ja też planuję studia prawnicze. Tylko dla mnie wszystko zależy od wyników matury, które za trzy dni... I też się bardzo stresuję. Hight five.
    Zgadzam się z Trve Sezam, pierwszy szablon jest niesamowity (te kolory!), tak samo jak pierwszy nagłówek :) Pobieram tekstury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zrobią 2 klas :c na każdy profil jest około 50 chętnych. Human to nie wyjątek, po prostu taka dobra szkoła XD Aha, czyli ja skończyłam gim, a ty LO. Spora różnica wieku :p
      Nie stresuj się, na pewno będzie dobrze !

      Usuń
  6. o proszę jak zaplanowane ;) ja do ostatniej chwili wybierałam aż w końcu wybrałam Prawa, już na 4 roku jestem, teraz myślę już tylko o aplikacji ;))
    Ten pierwszy szablon magiczny i mroczny - taki nastrojowy, rodem z jesiennej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec sekretny podarunek dla Ciebie: http://funkyimg.com/i/YMFU.png

      Usuń
  7. Witam! Informuję iż pobieram kilka sygnaturek
    http://4.bp.blogspot.com/-LoVCm_UltaA/U_OfYoHz7jI/AAAAAAAAG9M/pcj3NHVUNps/s1600/3e7w.png
    http://funkyimg.com/i/QQ9S.gif
    http://funkyimg.com/i/Ughr.png
    http://funkyimg.com/i/UQSb.gif
    http://funkyimg.com/i/UQSc.png
    na zwiastunowy-kacik.blogspot.com. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. say something
    pobieram tekstury na deviantarta - bottleofpain.deviantart.com

    OdpowiedzUsuń
  9. say something
    Pobieram tekstury na Land of Grafic

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło - Say something.
    Pobieram
    -Teksturę
    -Tutorial
    -Koloryzację

    Informuje iż bardzo mi się podoba notka zwłaszcza Szablon z jabłkiem co powiesz na współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Pierwszy szablon jest niesamowity :D Z nagłówków nmoim faworytem jest 1.Pobieram tekstury i koloryzacje,przy okazji z instrukcji skorzystam :D Z poprzedniej notki użyłam jednej sygnatury (chyba pierwszej)
    Ps.Gratuluję ukończenia gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram teksturki z trzech ostatnich postów

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło do materiałów plisek plik 8 od tego tła

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każdy dodany komentarz :)