28.07.2014

I found you

Hej, od razu was przepraszam ,że tak mało prac w tej notce, ale wyjeżdżam i nie mam za bardzo czasu ;/ A dokładnie to do Edynburga z 7 osobową paczką (licząc ze mną) :D Dlatego też, przez jakiś czas nie bd notek ;/ Wątpię czy w ośrodku skautowskim będzie wi fi. Będę nieobecna od 30 do 9, ale muszę jeszcze przygotować notkę, więc poczekacie do koło 12 sierpnia na następną :) A dzisiaj w tą parówę, mam dla was 5 szablonów , 8 tekstur, sygnaturę i 40 stocków z zegarami. Pamiętajcie ,aby poinformować mnie gdy pobieracie :)
Wam też ostatnio hostuje.net szwankuje ? :C

ZAMÓWIENIA

MINIMALISTYCZNE
pobierz
Co do tych szablonów jest pewien haczyk z trudnością, instrukcje są w paczce z szablonem.
Ten szablony te robiłam z myślą o osobach, które piszą pamiętniki. 
Nawet posty w nich wyglądają jak notatniki.

Trochę mało minimalistyczny ... ale troszkę ?

STOCKI

TEKSTURY
 Ten post jest na temat miesiąca tematycznego lipiec (czyli szablony minimalistyczne) 

26 komentarzy:

  1. Wspaniałe szablony *-* I znowu - trudno wybrać najładniejszy :// xd
    Miłego wyjazdu :*
    Pobieram teksturki i stocki ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi minimalistyczny jest najlepszy! Sygnaturka na początku jest śliczna <3
    Pobieram stocki i texturki :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 z zamówienia jest cudowny ;D
    Pobieram tekstury ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. pobieram na bloga Rockmenowa.blogspot.com
    stocki i textury

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram teksturki ;)
    Piękna sygnaturka, a od drugiego szablonu nie mogłam wzroku oderwać! C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram tekstury. :)
    Prześliczne szablony, szczególnie ten drugi... Albo pierwszy. *.* Sygnaturka boska, a minimalistyczne również godne podziwu. Oby tak dalej, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni to mój faworyt. Coś po prostu genialnego. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablony minimalistyczne - cudeńka :)
    Pobieram tekstury, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej hej! Pobrałam dosłownie wszystkie paczki z waszymi teksturami. Nie mam jednak bloga graficznego, wszystko wzięłam do własnego użytku - jeden szablon z waszymi teksturami znajdziecie na moim opowiadaniu, martwy-swit.blogspot.com
    Choć nie udzielam się, to coraz częściej tutaj zaglądam i powoli staję się fanką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się te szablony minimalistyczne. Są naprawdę super ;>
    Ten drugi chyba podoba mi się najbardziej. :)
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, nie przesadzaj, wcale tego nie jest tak mało :P
    Szablony minimalistyczne wyszły świetnie <3 Jak dla mnie faworyty <3
    Ale i drugie zamówienie niezłe :D
    Pobieram oczywiście texturki <3
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego pobytu ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobrałam stocki i tekstury z tej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne szablony! Szczególnie te minimalistyczne mnie urzekły :) Takie idealne na bloga pamiętnikowego czy coś w tym stylu xD

    Pobieram tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram pierwszy szablon minimalistyczny na bloga www.nosetoiles.blogspot.com :) Oba są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jak zwykle super,zamówienie pierwsze boskie! I te minimalistyczne ...Ja się pytam,jak Ty to robisz ? ;D :) Pobieram tekstury i stocki. Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobieram szablon http://funkyimg.com/i/J6C3.png na bloga http://start-today-tomorrow.blogspot.com/.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobieram ten http://funkyimg.com/i/JCSZ.png na na-kartce-papieru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobrałam stocki i tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobrałam stocki z tej notki i 'I can hear violins, violins...', a także tekstury z notek: 'I need another story' i 'Shining like stars' na bloga http://zmieniacz-czasu-victorii.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobrałam texturki Broken heart i things

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam stocki i nie tylko z tej notki. Oczywiście podaż też kredyt na moim blogu do twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za każdy dodany komentarz :)